Service Plans

Service Plans

Iegūstiet vairāk no SOLIDWORKS un 3DEXPERIENCE abonementa, izmantojot Servisa pakalpojumu pakotnes (Service Plans) – Essential un Elite. Iegūstiet piekļuvi iespējām, kurās pieejami e-mācību video pēc pieprasījuma, ekspertu palīdzība un īpaši veidotas satura bibliotēkas.

Iegūstiet vairāk no sava risinājuma

Kāpēc samierināties tikai ar abonementu, kas ir licence? Abonēšanas pakalpojumā būtu jāiekļauj resursi, kas palīdz optimizēt jūsu darbu. Tāpēc mēs esam atrisinājuši šo problēmu, atjauninot SOLIDWORKS un 3DEXPERIENCE abonementus, iekļaut servisa pakalpojumu pakotnes.

Servisa pakalpojumu Essential un Elite pakotnes ir papildinājumi ar bezgalīgām stundām resursu, kas ļaus jums pāriet nākamajā līmenī.

Jūs saņemat piekļuvi e-mācību platformai pēc pieprasījuma, PLM ekspertiem un īpaši atlasītai satura bibliotēkai, kā arī daudz kam citam.

Servisa pakalpojumi (Service Plans)

Neatkarīgi no tā, kuru no servisa pakalpojumu abonementiem izvēlaties, jums ir pieejami mācību resursi. Nevarat atcerēties, kā veikt kādu uzdevumu SOLIDWORKS, kā kaut kas darbojas 3DEXPERIENCE platformā, vai arī vēlaties, lai mūsu eksperti palīdz ar kādu projektu? Šīs pakotnes ir jūsu vajadzībām piemēroti risinājumi.

FunkcijasEssentialElite
Piekļuve e-mācībām pēc pieprasījuma1 piekļuve vienam Essential abonementa lietotājamPiekļuve trīsreiz lielākam Elite abonementa lietotāju skaitam
Pakalpojumu uzlabojumi
Vietējais tehniskais atbalsts
Sesija “Jautā ekspertam”
Simulācijas starteris
Piekļuve PLM Group satura bibliotēkai
Premium reaģēšanas laiks
Instruktora vadītu PLM Group
mācību kuponi

No pakalpojumu komplektiem gūtais labums

  • Piekļuve vairāk nekā 7500 video
    Pēc pieprasījuma pieejami neliela izmēra CAD video, kurus var izmantot kā mācību vai atsauces rīku

  • Pasaules klases ekspertu palīdzība
    Divas stundas ar mūsu PLM ekspertiem, kas koncentrējas uz palīdzību jūsu problēmas risināšanā

  • Simulācijas palīdzība
    Risiniet jebkuras simulācijas problēmas kopā ar mūsu ekspertu komandu

  • Mācību kredīti
    Iegūstiet 500 EUR kredītu vietējām, instruktora vadītām mācībām

Kas ir iekļauts servisa pakalpojumu abonementos

Uzziniet vairāk par dažādiem elementiem, kas iekļauti Essential un Elite pakalpojumu pakotnēs

E-mācības pēc pieprasījuma

Iegūstiet piekļuvi e-mācību platformai ar vairāk nekā 7500 video pēc pieprasījuma, kas palīdzēs jums veikt jebkuru sarežģītu uzdevumu SOLIDWORKS, 3DEXPERIENCE platformā, CATIA vai dažādos citos CAD rīkos.

Izmantojiet platformu kā pilnvērtīgu mācību sistēmu, lai piešķirtu, apgūtu un izsekotu kursu pabeigšanu, vai kā uzziņu rokasgrāmatu, lai risinātu šeit un tagad aktuālus uzdevumus.  

Sesija “Jautā ekspertam”

Mēs esam šeit, lai jums palīdzētu. Rezervējiet divu stundu sesiju ar mūsu ekspertiem inženieriem, lai pārrunātu 3DEXPERIENCE vai jebkuru citu konkrētu tēmu.

Raksturojiet savu problēmu, un mēs piesaistīsim atbilstošu ekspertu, lai izpētītu jūsu jautājumus. Jums būs divas stundas, kuru laikā mūsu eksperts palīdzēs jums atrisināt jūsu problēmu.

Simulācijas starteris

Mūsu simulācijas komanda palīdzēs jums risināt jūsu problēmas. Simulācijas starteris sastāv no divām sesijām.

Vispirms iepazīstiniet ar savu mērķi un aprakstiet problēmas. Pēc tam mūsu eksperti demonstrēs simulāciju, pamatojoties uz jūsu problēmu, un ieteiks nākamo soli.  

Satura bibliotēka

Mūsu PLM Group eksperti ir izstrādājuši virkni elementu, lai atvieglotu jūsu dzīvi. Atrodiet makrosistēmas, lai optimizētu darba procesus, ceļvežus un veidnes, kas cita starpā palīdzēs jums strādāt gudrāk.

Premium reaģēšanas laiks

PLM Group ir pazīstama ar savu labo reaģēšanas laiku. Izmantojot Elite paketi, jūs apsteidzat pārējos ar divreiz ātrāku atbildes laiku uz tehniskā atbalsta pieprasījumiem.

Instruktora vadītu apmācību kuponi

Mūsu pasaules līmeņa, jūsu dzimtajā valodā runājoši eksperti palīdzēs jums apgūt mācību materiālu, lai uzlabotu jūsu prasmes. Neatkarīgi no tā, vai tas ir pamatlīmenis vai padziļināts līmenis, personiskas mācības ir piemērotas jūsu vajadzībām.

Ar Elite paketi jūs saņemat kuponus, ko izmantot šīm mācībām.

Biežāk uzdotie jautājumi

Šeit ir sniegtas atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem par servisa pakalpojumu pakotnēm

Vai pakalpojumu komplekti ir iekļauti manā abonementā?

Jā, atjaunojot SOLIDWORKS vai 3DEXPERIENCE SOLIDWORKS licenci, servisa pakalpojumu abonements un viss to saturs tiek iekļauts automātiski.

Kāda ir atšķirība starp Essential un Elite pakotni?

Essential un Elite pakotnes ir pilnas ar saturu, kas atvieglo jūsu darbu. Abām ir kopīgi programmatūras atjauninājumi, vietējais tehniskais atbalsts un piekļuve SolidProfessor mācību platformai ar neskaitāmām mācību stundām.

Servisa pakalpojumu pakotnē Essential ir 1 lietotāja piekļuve par vienu SOLIDWORKS licenci.

Servisa pakalpojumu pakotnē Elite ir trīs lietotāju piekļuves par vienu SOLIDWORKS licenci, kas klientiem ar vairākiem lietotājiem sniedz ievērojamu pievienoto vērtību.

Turklāt katru gadu tiek piedāvāta sesija “Jautā ekspertam”, simulācijas starteris, PLM satura bibliotēka, premium atbildes laiks un 500 EUR instruktora vadītu apmācību kuponi.

Vai man ir nepieciešami servisa pakalpojumu pakotnes visiem man piederošo licenču veidiem?

Servisa pakalpojumu pakotnes ir spēkā SOLIDWORKS un 3DEXPERIENCE SOLIDWORKS abonēšanas licencēm neatkarīgi no tā, vai izvēlaties Essential vai Elite.

Tomēr neatkarīgi no tā, kāda licence jums ir, varat pieprasīt dažādus servisa pakalpojumu elementus par jebkuru jūsu licencei. Piemēram, jūs varat pieprasīt sesiju “Jautā ekspertam”, lai apspriestu savas problēmas, vai iegūt piekļuvi e-mācību pēc pieprasījuma SolidProfessor platformai.

Vai e-mācību platforma pēc pieprasījuma ir pieejama visur?

Jā, SolidProfessor platformai var piekļūt, izmantojot jebkuru pārlūkprogrammu.

Noderīgi zināt par platformu:

  • to nodrošina un izvieto mūsu partneris SolidProfessor
  • pēc SOLIDWORKS vai 3DEXPERIENCE SOLIDWORKS licences atjaunošanas tiks izveidots SolidProfessor administratora konts, un jūs varēsiet pats pārvaldīt lietotāju piekļuvi platformai
  • Kad ir saskaņoti mūsu starpā servisa pakalpojumu plāni, PLM Group automātiski izveidos SolidProfessor kontu tavā vārdā. Konts tiks izveidots ar e-pasta adresi, vārdu un uzvārdu, kas ir PLM Group uzņēmuma kontaktos. Pēc tam tu saņemsi e-pastu no SolidProfessor ar savu lietotāja informāciju.

Vai Simulācijas starteris ir piemērojams, ja nestrādāju ar simulāciju?

Noteikti! Ar Simulācijas starteri mūsu eksperti palīdzēs jums risināt simulācijas uzdevumus neatkarīgi no tā, kādā līmenī esat.

Noderīgi zināt, kas ir iekļauts:

  • viens simulācijas starteris uz katru Elite servisa pakalpojumu par vienu gadu, kas noslēdzas vienlaikus ar termiņu, kad nepieciešams atjaunot jūsu licenci/abonementu
  • sesijas notiek tiešsaistē, un tās ir jāplāno iepriekš, parasti septiņu darba dienu laikā
  • lai optimizētu pieredzi, rezervējot sesiju, pievienojiet galveno tēmu kopsavilkumu, tostarp piemērus
  • PLM Group patur tiesības ierobežot sesijas “”Simulācijas starteris”” apjomu, ja tās tēma pārsniedz pieejamo laiku
  • jaunu sesiju nevar rezervēt, kamēr nav pabeigta iepriekš rezervētā sesija
  • sesijas var pārplānot līdz divas darba dienas pirms plānotā datuma. Novēlota pārcelšana vai atcelšana prasīs vienu “”Simulācijas startera”” sesiju

Vai varu sadalīt “Jautā ekspertam” sesijas?

“Jautā ekspertam” ir veidota kā divu sesiju aktivitāte, kurā jūs vispirms izskaidrojat savu problēmu, un pēc tam mūsu eksperti sniedz savu ieskatu.

Noderīgi zināt:

  • viena 2 stundu sesija uz katru Elite servisa pakalpojumu par gadu, kas noslēdzas vienlaikus ar termiņu, kad nepieciešams atjaunot jūsu licenci/abonementu
  • jūs nevarat apvienot sesijas lielākos konsultāciju projektos vai sadalīt tās vairākās īsākās sesijās. Tomēr, ja jums nav atlikušo sesiju vai jums nav Elite pakalpojumu komplekta, par divām konsultāciju stundām tiks iekasēta maksa pēc mūsu standarta likmes
  • sesijas notiek tiešsaistē, un tās ir jāplāno iepriekš, parasti septiņu darba dienu laikā
  • lai optimizētu pieredzi, rezervējot sesiju, pievienojiet galveno tēmu kopsavilkumu, tostarp piemērus
  • PLM Group patur tiesības ierobežot sesijas “”Jautā ekspertam”” apjomu, ja tās tēma pārsniedz pieejamo laiku
  • jaunu sesiju nevar rezervēt, kamēr nav pabeigta iepriekš rezervētā sesija
  • sesijas var pārplānot līdz divas darba dienas pirms plānotā datuma. Novēlota pārcelšana vai atcelšana prasīs vienu “”Jautā ekspertam”” sesiju

Kā varu izmantot savu instruktora vadīto apmācību kuponu, lai rezervētu mācības?

Ir viegli rezervēt kādu no mūsu dažādajām plānotajām mācībām, izmantojot mūsu rezervēšanas portālu. Atrodiet vēlamo mācību un ievadiet savu kupona numuru, lai izmantotu 500 EUR kredītu.

Noderīgi zināt:

  • 500 EUR kuponu var izmantot tikai PLM Group plānotajām mācībām un tikai vienu kuponuvienam rezervētajam dalībniekam
  • mācības ir jārezervē, izmantojot tiešsaistes mācību portālu un ievadot derīgu kupona numuru, pirms beidzas kupona derīguma termiņš
  • mācības var pārplānot līdz septiņām darba dienām pirms plānotā datuma
  • Elite pakotnes kuponi ir vienādi ar attiecīgo Elite abonementu, parasti to derīguma termiņš ir 12 mēneši bez pagarinājumiem vai izņēmumiem
  • Elite pakotneskuponi, kas ir daļa no vairāku gadu abonementa, tiks izsniegti par katru no abonēšanas gadiem
  • visi kuponi tiks izsniegti abonēšanas perioda sākumā, un tiem nepieciešama vismaz 9+ mēnešu abonēšana
  • papildu atlaides nevar apvienot ar kuponiem

Ko nozīmē Premium reaģēšanas laiks?

Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt vislabāko iespējamo reaģēšanas laiku. Taču, izmantojot Elite paketi, jūsu pieprasījumiem tiek piešķirta prioritāte. Par mūsu konkrēto reaģēšanas laika līmeni lasiet vairāk

Sazinieties ar mums

Vai jums joprojām ir jautājumi par to, ko saņemat kopā ar servisa pakalpojumu pakotni? Nevilcinieties sazināties ar mums – mēs esam šeit, lai jums palīdzētu.